Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Po ponad czterech godzinach otrzymałem odpowiedź na maila wysłanego pod adresem informacji kolejowej spółki PKP IC, w którym zapytałem, kiedy na stronie przewoźnika pojawi się zestawienie wagonów w pociągach kursujących według zmienionego rozkładu, który obowiązuje od 1 czerwca br. Interesuje mnie to tym bardziej, że spółka dopiero co rozeszerzyła ilość pociągów, w których obowiązuje całkowita rezerwacja miejsc. Rezerwację, jak widać łatwo wprowadzić, ale informacji dla klientów o zestawieniu wagonów już nie. Odpowiedź mailowa była lakoniczna, że mam wskazać, jaki mnie konkretnie pociąg interesuje. A co, jeśli mnie interesują wszystkie połączenia? Dlaczego przewoźnik ciągle lekcewazy i nie szanuje pasazerów? Skoro zmienia się rozkład, to powinny być także zmienione tabele z zestawieniem pociągów objętych rezerwacją miejsc. Odpowiedź od PKP IC nie tylko mnie nie satysfakcjonuje, ale jeszcze bardziej potwierdza ignoracją wobec pasażera.