Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Kantor Wymiany Walut INTERCOM III

Treść opinii: Lokalizacja kantoru na poziomie +1 , tuż obok ruchomych schodów w kierunku wyjścia na parking nad galerią. Kantor - obsługa w kasie nr 2.Postanawiam wymienić walutę, która pozostała mi w portfelu na złotówki. Szyld miejsca widoczny z daleka, tablica z aktualnym kursem wyświetla się. Wchodzę do środka, gdzie czynne dwa okienka, małe pomieszczenie, czysto. Przy jednym z okienek obsługiwany klient. Zerkam na aktualny kurs, tym razem w środku na tablicy wypisany odręcznie, postanawiam wymienić walutę. Stoję chwilę przy okienku nr 2, pracownik w młodym wieku zajęty szukaniem jakiś informacji w komputerze. Czekam cierpliwie, zero reakcji na klienta. Pytam po chwili czy czynne. Pan bardzo zdziwiony, nie usłyszał zapytania kierowanego, macha ręką pokazując na migi, abym położyła banknoty przy okienku /widać wziął mnie za obcokrajowca, przed okienkiem nr 1 był akurat obsługiwany obcokrajowiec/. Podejrzewam, że nie zna angielskiego, stąd zachęta na migi. Transakcja wymiany obsłużona sprawnie, ale pozostaje jedno ale… Muszę dopomnieć się o dowód sprzedaży walut ! Dostaję. Kantor zlokalizowany jest blisko dworca PKP, PKS, w centralnym punkcie handlowym. Szkoda, że trafiłam na dość obojętną obsługę, nie znającą angielskiego. Nie świadczy to dobrze, jeśli chodzi o pierwszy kontakt turysty, który np. przybywa do naszego miasta po podróży. Kurs waluty z tego dnia należał do korzystnych, to w porównaniu do innych kantorów, które dzisiaj mijałam.