Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Przy okazji zakupu lokalnej weekendowej prasy w środku znalazłam drukowaną gazetkę promocyjną sieci Jysk. Znam i lubię tą sieć, czasami robię w tych sklepach zakupy. Zanim przeglądnęłam ofertę drukowaną sprawdziłam datę obowiązywania oferty: starannie wyróżniona na pierwszej stronie. Różnie to bywa u innych wydawców i innych sieci, czasami bardzo trudno odnaleźć datę, dlatego już na wstępie jest to coś co stanowi standard i w tym temacie bez zastrzeżeń. Format gazetki troszkę mniejszy od A-4, 12 kart kolorowych, układ treści jak najbardziej czytelny, papier nie brudzący, łatwo złożyć schować do torebki. Kolorowe obrazki, bez krzykliwych wyróżnień, podane ceny obowiązujące, przekreślone ceny sprzed promocji. Asortyment prezentowany na poszczególnych stronach podzielony na działy typu ogród /liczna oferta mebli ogrodowych, camping /tutaj oferta sezonowa, wszystko co może się przydać, o czym czasami warto pamiętać przy pakowaniu ekwipunku/, dom: meble - od kuchni po pokój, materace, wyposażenie łazienki, sypialni. Przedostatnia strona to asortyment dekoracyjny do mieszkania – przeceniona oferta. Czytelność prezentowanej oferty na wysokim poziomie. Na dole przedostatniej strony podane informacje, o których często sieci zapominają w drukowanych ofertach nie mówiąc o tym, by umieszczać je w dziale obsługi klienta na miejscu w sklepie w miejscu widocznym. Chodzi o informacje typu: jak złożyć reklamacje, wymiana i zwrot towaru, dostawa do domu, gwarancje itp. Prezentowany układ treści czytelny, podstawy informacji zawierają najpotrzebniejszą treść, wyróżnione info o programie partnerskim, akceptacji danych kart płatniczych, bonów. Brakuje mi tylko adresów placówek np. w moim mieście /tutaj jest dystrybucja gazetki poprzez lokalną prasę/. Dlaczego postanawiam wyróżnić gazetkę? Jest czytelna, starannie wykonana, opisy promocyjnego asortymentu zawierają ceny, podane wymiary, materiał wykonania, kolor. Szata graficzna, niewielki rozmiar gazetki a przede wszystkim jakość wykonania zachęca do zakupów,. Przed zakupami jest naprawdę pomocna, nie ma krzykliwych komunikatów na zasadzie promocja, wyprzedaż, gdzie obrazek zajmuje np. pół strony.