Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Po wejściu do placówki bankowej nie zostałem przez nikogo z pracowników powitany. Chcąc ocenić, czy któraś z pracownic zaprosi mnie wzrokiem do stanowiska zauważyłem tylko, że jedna z pracownic ze stanowiska otwierania rachunków podeszła do pracownicy przy okienku kasowym i zaczęły rozmawiać. Trzecia z pracownic na sali operacyjnej zajmowała się najpierw wypełnianiem jakichś dokumentów. Dopiero po dłuższej chwili oczekiwania zostałem zapytany przez panią wypisującą dokumenty: "Czy mogę Panu w czymś pomóc?" Po zajęciu miejsca siedzącego pracownica przedstawiła mi dwa produkty, pytając uprzednio o to czy jestem klientem banku Pekao S.A., czy na konto to będą wpłaty z tytułu wynagrodzenia, czy będę korzystał z bankowości elektronicznej. Przedstawiła produkty Eurokonto Mobilne oraz Eurokonto Aktywne Plus zwracając przy tym szczególną uwagę na koszty prowadzenia konta. Poinformowała o możliwości darmowego korzystania z sieci bankomatów Pekao S.A. oraz Euronetu, a także możliwości do dwóch skorzystań z bankomatów konkurencyjnych sieci. Zostałem poinformowany także o darmowych operacjach bezgotówkowych, bankowości mobilnej oraz o atrakcyjnym wyglądzie kart z logiem EURO 2012. Pracownica wyrażała się w sposób jasny i zrozumiały umożliwiając dobre jej zrozumienie i zrozumienie wszystkich kosztów związanych z prowadzeniem rachunku w banku Pekao S.A.. Wręczyła także ulotkę dotyczącą Eurokonta Mobilnego i zachęciła do zasięgnięcia większej ilości informacji dostępnych na stronie internetowej banku. Wręczyła mi też wizytówkę ze swoimi danymi kontaktowymi i pożegnała się ze mną. Miałem kłopot z wyjściem z banku (ze względu na drzwi otwierane przyciskiem), ale pracownica poinformowała mnie o sposobie obsługi drzwi i pożegnała się ponownie.