Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Ibis
Treść opinii: Chciałam zarezerwować hotel na pobyt dla mnie i dzieci na nasz najbliższy pobyt w Warszawie. Wpadła mi na maila oferta sieci hoteli ibis, znana sieć, powinno być bez zastrzeżeń. Przyznam, że dzisiejsze doświadczenie z rezerwacją nauczyło mnie, że marka marce nie równa (miałam doczynienia z tą siecią w innych miejscach kraju i na świecie). Jeszcze nigdy rezerwacja po wpisaniu danych, w tym wpisaniu numeru karty programu hotelu nie była tak czasochłonna. Wybór opcji pobytu dorosły i dwójka dzieci /po wpisaniu wieku - nastolatków/ nie jest możliwy wspólnie w jednym pokoju. System widzi tylko możliwość pobytu dwóch osób: dorosły i dziecko, w wieku do 11 lat. Dla drugiego dziecka należy wziąć osobny pokój. Zerkam na opis hotelu, w promocjach dostępny pakiet rodzinny, dziecko do 11 lat ma pobyt z rodzicami bezpłatny, gdy dwójka osób płacących, czyli pokój winien się przydzielić. W końcu poddaje się, system rezerwacji zaprogramowany tylko dla dwóch osób. Troszkę dziwne zasady panują w sieci tych hoteli internet bezprzewodowy w pokoju płatny. Z informacji wyczytanych na stronie brak podanej ceny takiej usługi. To kolejny argument, by zrezygnować jednak z pobytu, rozumiem tv na kartę /płatna/ , ale w cenie noclegu już tak wysokiej nie powinna być pobierana opłata za coś, co już jest w większości standardem oferowanej usługi. Strona internetowa czytelna, jednak nawigacja i rezerwacja bardzo oporna.