Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Chciałam złożyć wniosek o wydanie elektronicznej karty miejskiej w MPK Lublin. Udałam się w celu uzyskania informacji do Punktu Sprzedaży Biletów przy ulicy Zielonej 5 w Lublinie. Pomieszczenie jest bardzo ładne i przestronne. Znajdują się tam 2 stanowiska obsługi klienta. Przy okienku leży wnioski. Wzięłam jeden i zaczęłam czytać. Zapytałam Panią w okienku czy do wyrobienia karty potrzebne jest mi zdjęcie. kobieta odpowiedział, że tak. Niestety nie miałam przy sobie zdjęcia, ale to nie stanowiło przeszkody, bo Pani zaproponowała mi zrobienie zdjęcia za darmo. Pani wykonała mi zdjęcie i powiedział, że karta będzie do odebrania w ciągu 5 dni roboczych. Obsługa bardzo miła. Byłam zadowolona.