Opinia użytkownika: Mariusz_69
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dzisiejsza wizyta w sklepie RTV Euro AGD w pasażu w Tesco trwałą dosyć krótko, lecz jednak utkwiła mi w pamięci. Głównie ze względu na nikłe zainteresowanie klientem ze strony personelu. Udałem się tam, aby zapytać, gdzie mogę kupić elementy do lodówki, którą w tym sklepie kiedyś kupiłem. Ponieważ po wejściu do sklepu zauważyłem tylko dwóch pracowników, którzy obsługiwali jednego klienta, udałem się do punktu, gdzie znajduje się kasa oraz stanowiska sprzedaży ratalnej i tam czekałem, aż pojawi się jakiś pracownik. Po około dwóch- trzech minutach podszedł do mnie jeden z pracowników i zapytał w czym może mi pomóc? Zapytałem, gdzie mogę kupić akcesoria do lodówek, na co sprzedawca odpowiedział, że w serwisie producenta. Zapytałem, czy mógłby mi wskazać, gdzie najbliżej znajduje się taki serwis, lub żeby podał mi numer telefonu? Wydawało mi się oczywiste, że jeśli ktoś sprzedaje produkt danej marki, to powinien mieć kontakt z serwisem/ producentem. Niestety Pan kazał mi poszukać na stronie internetowej producenta lub w książce gwarancyjnej numer telefonu na infolinię i tam dowiedzieć się szczegółów. Takie postępowanie mnie nie zadowoliło. Wydaje mi się, że odrobina chęci ze strony sprzedawcy spowodowała by, że wyszedłbym ze sklepu w pełni usatysfakcjonowany, niestety pozostał duży niedosyt po wizycie.