Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Jak na dyskont przystało dosyć niskie ceny w porównaniu do dosyć dobrej jakości oferowanych produktów. Z pewnością minus marketu to stan czystości. Ogólny stan dobry widać, że codziennie ktoś dba o czystość jednak nie zbyt starannie wszystkie zakamarki w rogach półek bądź przy taśmach kasowych jak i samych kasach są niedomyte i wyglądają tak jak by nigdy nikt ich całkowicie nie do mył. Obsługa schludnie i czysto ubrana niestety Pani na kasie sprawiała wrażenie jak by siedziała tam za karę, ale wszystko odbyło się według ogólnych ram kultury. Rzeczą, która mnie uderzyła jest rozpakowana i porozrzucana odzież oczywiście jest to wynikiem oglądana artykułów przez klientów, ale ktoś z obsługi powinien na bieżąco to porządkować. Przysparza to odrobinę kłopotu, aby dopasować artykuł do oznakowania z ceną gdyż nie zawsze zgadza się położenie wskutek panującego nieładu.Ogólna ocena +2 głównie za ofertę sprzedażową, a nie za jakość obsługi klienta.