Opinia użytkownika: go_osia
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: (Sytuacja , którą opiszę miała miejsce kilkukrotnie) Oczekując na paczkę, która miała przyjść postanowiłam wejść na stronę internetową i sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka. W momencie znalezienia mojej paczki na stronie, szczęka mi opadła. Zobaczyłam, że na stronie widniały komunikaty "Adresat niedostępny", "Awizo pozostawione". Komunikatów o tej treści było około czterech. Bardzo się zdziwiłam, ponieważ będąc w domu nie spotkałam kuriera ani razu, a zawsze w domu ktoś jest, kto mógłby odebrać paczkę. Co dziwne nie zostałam poinformowana telefonicznie o odbiorze paczki. Zadzwoniłam więc do Biura Obsługi i czekałam na połączenie z konsultantem. Kiedy połączono mnie zaczęłam dowiadywać się dlaczego takie informacje widnieją na stronie, a mi o nich nic nie wiadomo. Kobieta po drugiej stronie telefonu widocznie też była zdziwiona. Przeprosiła mnie za całą sytuację i zapewniła, że sprawdzą, który kurier wypisywał takie informacje. Paczka dotarła następnego dnia, ale kurier nie był wcale uprzejmy. Wręczył mi paczkę z wielką pogardą. Od tego momentu staram się nie wybierać przesyłek GLS, jednak czasem nie mam innego wyboru.