Opinia użytkownika: Ewa_737
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Chciałam kupić parę rzeczy: przybory do mycia zębów dla dwulatka i karmę dla kota w czteropaku. Zorientowałam się, że miałam kilka rzeczy w plecaku, które mogły się znajdować w ofercie sklepu. Zapytałam ochroniarza, czy powinnam to dodatkowo opakować czy okleić. Ponieważ długo grzebałam w plecaku, ochroniarz zaproponował, że popilnuje mi tych rzeczy, a ja wezmę portfel i zrobię zakupy. Było to bardzo miłe z jego strony, więc skorzystałam. Gdybym miała tam coś cennego, propozycja wydała by mi się podejrzana. A tak - tylko dziwaczna. Ale fajnie, że taki miły. No i fajnie że ja jestem taka miła... Byłby niezły "psikus", gdybym miała w plecaku bombę i nigdy po niego nie wróciła. Ale jestem miła i nie miewam bomb. Poleciłabym zatem ochroniarzowi zastanowić się nad takimi propozycjami. Sklep ma w miarę dobrze rozmieszczone produkty, więc poszukiwania zajęły mi parę minut (najdłużej trwało znalezienie szczoteczki do zębów). Wprawdzie mały wybór przyborów do mycia zębów dla maluchów, ale na oko dobrej jakości. Poszukiwanej karmy nie znalazłam, więc postanowiłam dokonać zakupu w pobliskim sklepie zoologicznym. Dodałam do koszyka kilka produktów typu: ręczniki kuchenne - skusiła mnie niska cena. Przy kasie (kasa do 10 produktów) była tylko jedna osoba. Osoba obsługująca - krótkie zaniedbane (rozczochrane) włosy, okulary, kobieta w przedziale 40-60 - nie przywitała mnie. Zabrała się do skanowania produktów. Miała problem z wydaniem reszty, co nie byłoby niczym złym, gdyby nie to, że pani kasjerka gderała pod nosem - nie wiem czy liczyła, czy mnie bluzgała - nie lubię jak ktoś gdera pod nosem i tyle. Źle się czułam, jakbym była niemile widziana. A przecież usłużnie podałam jej końcówkę 6 groszy. Niestety, nie uszczęśliwiłam kasjerki. Do widzenia też nie było. Wiedza, kompetencje, zachowanie i wygląd personelu -2. Wprawdzie ochroniarz miły, bo chciał nam oszczędzić czasu, ale mało przewidujący. Gdybym była kierownikiem sklepu, udzieliłabym upomnienia. Po pierwsze - bezpieczeństwo, po drugie - jednak ten plecak za nogami ochroniarza nie wyglądał dobrze. Oferta niezadowalająca (w końcu nie kupiłam karmy), ale nie najgorsza i skusiłam się na ręczniki. Nie mam zastrzeżeń do czasu obsługi i wyglądu miejsca. Obsługa jest dla mnie ważna, więc daję minus jeden.