Opinia użytkownika: Ewa_737
Dotycząca firmy: Apteka Melisa
Treść opinii: Zakupy farmaceutyków. Kiedy weszłam do apteki, przede mną w kolejce stały 4 osoby. Pani obsługująca przy stoisku z kosmetykami (szczupła blondynka, uśmiech) stała wolna. Zapytałam, czy może obsługiwać również osoby kupujące leki na receptę. Zaprzeczyła, ale zrobiła to z uśmiechem i wyjaśniła dlaczego - nie miała dostępu do skanera recept, nie mogła też zrobić odpisu recepty, na czym szczególnie mi zależało. Poprosiła mnie o cierpliwość. Zaproponowała pomoc osobom w kolejce przede mną, które dokonywały zakupu bez recept - kolejka dzięki temu szybciej się rozładowała. Kiedy dotarłam do właściwej kasy, obsługiwała mnie miła, niska brunetka ze spiętymi włosami. Bacznie przyglądała się mojej recepcie - miała wątpliwości co do cyfry, która oznacza dawkę leku. Krótka rzeczowa wymiana zdań upewniła ją, że właściwie odczytała receptę. Uważam, że jako pracownik apteki postąpiła wzorowo - zawsze należy się upewnić co do dawkowania. Poprosiłam również o znane witaminy dla dzieci, spytała mnie o wiek dziecka, by dopasować rodzaj specyfiku. Kiedy już wiedziała, że to dziecko w wieku przedszkolnym, dorzuciła dwa zmywalne dziecięce tatuaże. Podczas zakupów cały czas za plecami miała drogie (ok. 100 zł za opakowanie 60 kapsułek) suplementy najlepszych firm. O mały włos, a bym się skusiła. Powstrzymała mnie tylko pamięć o jutrzejszej zapłacie rachunków :) Czyli - doskonała ekspozycja produktów, perfekcyjna obsługa... Dodam jeszcze, że w aptece było czysto i zachęcająco. W tej aptece dba się o klienta - mówi o tym już sama organizacja miejsca: na podłodze jest linia, za którą stoi następny klient - to daje klientowi przy kasie poczucie dyskrecji i komfortu zakupów. W tej aptece, mieszczącej się w dużym centrum handlowym, ceny są dość niskie - leki sprowadza się w dużych ilościach. Nie zdarzyło mi się, by jakiegoś leku nie było. Idealna apteka. Oby tak dalej!