Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy hipermarketu spożywczego sieci Real w Lublinie mieszczącego się przy ulicy Chodźki. Na parkingu przed sklepem było sporo wolnych miejsc. Wózki na zakupy były dostępne w wiatach na parkingu jak też przy wejściu do budynku. Były one ładnie i równo poustawiane, w tym wózku który wzięliśmy nie było też żadnych śmieci (typu paragony, ulotki, gazetki itp.). Podłoga zarówno przed wejściem do sklepu jak również na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę sprzedaży były też dostępne aktualne gazetki z promocjami w sklepie. Jednak były one wyłożone w trochę mało widocznym miejscu dla wchodzących klientów. Produkty w sklepie były ładnie i równo poukładane na półkach, były też odpowiednio oznakowane etykietami odnośnie ceny i nazw produktów. Pod czas całej wizyty nie dostrzegłem błędnie oznakowanych produktów, wszystkie etykiety były poprawne i umiejscowione w sposób jednoznacznie wskazujący do jakiego produktu się odnoszą. Wszyscy pracownicy sklepu byli ubrani w czyste i schludne stroje firmowe. Było o otwartych dość niewiele kas i były spore kolejki, ale przy naszej kasie kasjerka szybko i sprawnie skanowała produkty i w sumie nie musieliśmy długo czekać w kolejce. Kasjerka była miła i sympatyczna, przypomniała o okazaniu karty programu lojalnościowego, na koniec wyraźnie podała kwotę do zapłaty. Po zapłaceniu wydała paragon, podziękowała za zakupy, pożegnała się i zaprosiła ponownie.