Opinia użytkownika: Mateusz_623
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Wizyta w Douglasie w warszawskim KEN Center, zakończyła się irytacją. Irytacja spowodowana była zachowaniem obsługi. Panie w ciągu krótkiej wizyty pięć razy podchodziły i proponowały swoją pomoc i za każdym razem odmawiałem, tłumacząc że sobie poradzę. Gdy taka chęć pomocy jest oferowana piąty raz, człowiekowi odechciewa się zakupów bo czuje się po prostu osaczony. Ceny w Douglasie należą do wysokich, ale trzeba się z tym liczyć ponieważ jest to marka skierowana do klienta o zasobniejszym portfelu. Co do wyglądu perfumerii, nie mam nic do zarzucenia. Wszystko bardzo ładnie wyeksponowane w środku pachnie miło. Gdyby tylko zmienić obsługę, która spowodowała, że wystawiam ocenę negatywną, wszystko byłoby w porządku.