Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: City Sport
Treść opinii: W związku z negatywnym rozpatrzeniem reklamacji przez centralę firmy City Sport dotyczącej uszkodzenia butów, odwołałem się od tej decyzji. W wiadomości mailowej wskazałem szczegółowo podstawy odwołania. Zwróciłem uwagę m.in. na absurdalność informacji podanej w odpowiedzi, z której wynikało, że sprzedawca odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe tylko w ciągu 6 m-cy od zakupu, a uszkodzenia powstałe później zawinione są przez użytkownika (co jest sprzeczne z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27.07.2002r. mówiącą o 24-miesięcznym okresie gwarancji).W dniu następnym otrzymałem jednozdaniową odpowiedź informującą o podtrzymaniu przez City Sport swojej wcześniejszej decyzji. Pani kierownik Działu Reklamacji nie widziała potrzeby tłumaczenia czy uzasadniania czegokolwiek.Typowy przykład firmy dbającej o klienta do czasu, aż kupi towar, później klient jest już niepotrzebny, więc można go lekceważyć.