Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_2120

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Asortyment - bardzo fajny. Świeże pieczywo, owoce i warzywa - bardzo dobry wybór, a była już dosyć późna godzina. Duży wybór jogurtów i alkoholi etc. (ogólnie duży wybór wszystkiego).Dawno temu byłam w lidlu, ale pamiętam ile płaciłam za te same produkty. Zaskoczyłam się niemiło, gdyż ceny wzrosły.Ponadto minus za to, że dostępne są tylko duże kosze - wózki, sklep nie posiada małych koszyków ręcznych! Co jest nie wygodne z dwóch powodów:1. Wózki stoją na zewnątrz, tj. przed wejściem. Klient dopiero po wejściu do środka orientuje się, że na sklepie nie ma małych, podręcznych koszyków i że musi skorzystać z dużego (czyli musi wyjść ze sklepu, a czujniki otwierające drzwi otwierają się wyłącznie po tej drugiej stronie. Czasem uda mu się wyjść, bo np. ktoś inny w tym momencie wchodzi, więc siłą rzeczy drzwi się otworzą i można się wydostać po kosz. Jest jeszcze druga opcja obejść cały sklep, by wyjść przy kasach, przepraszając każdego klienta z osobna i w ten sposób wydostać się po kosz).2. Ludzie czasem przychodzą po małe zakupy! I nie opłaca się im (ze względów czasowych i zdrowo rozsądkowych) wracać bo wielgachny wózek by mieć w co włożyć swoje np. trzy drobiazgi.Podsumowując albo trzeba wydostać się jakoś po kosz albo te potrzebne drobiazgi chwytać pod pachę i gdzie się tylko da, by donieść to do kasy. Co jest bardzo niewygodne, a te rzeczy niestety czasem się po prostu wyślizgują! bo nie jak tego utrzymać. Zauważyłam przynajmniej kilku takich klientów - niosących zakupy w ręce. Jak ktoś miał jedną paczkę chipsów to o.k. - bo dało się zmieścić w jednej ręce. Ale jak ktoś miał już ich kilka, to jest już gimnastyka. Efekt był taki, że jednej pani właśnie coś wypadło na podłogę. Na szczęście było nietłukące się. A gdyby było inaczej, kto by rościł pretensje do straty?