Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Chciałam wyrazić swoją opinię na temat konkursu, który już trwa trzeci tydzień. Sam pomysł konkursu, w którym można wygrać potrójnie (co tydzień, w finale oraz nagrody gwarantowane) jest jak najbardziej w porządku, ale promowanie pisania obserwacji wyłącznie "na ilość" jest już moim zdaniem nietrafione. Obserwując 3 pierwsze tygodnie i rankingi najlepszych "strzelców opinii" mam wrażenie, ze większość opinii jest rzeczywiście strzelana. Bo jak inaczej to określić, jeśli ktoś jest w stanie w ciągu tygodnia odwiedzić ok. 200 miejsc i opisać te wizyty rzetelnie? Większość tych obserwacji jest króciutka - 3 zdania, byle tylko załapać minimalne 300 znaków i zdobyć kolejny punkt w wyścigu. Też ciekawa sprawa, że w rankingu strzelców opinii prowadzą obserwatorzy, którzy wcześniej nie byli zbyt czynni na portalu, a Super Obserwatorzy z czołówki 100 najlepszych obserwatorów jakoś odpuścili sobie udział w takim wyścigu. Rozumiem, że działanie marketingowe portalu JO osiągnęło swój cel (ogromna ilość opinii w krótkim czasie), ale trzeba by nagradzać również jakość tych opinii, a nie tylko promować ilość.