Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Stacja Paliw BP znajduje się w strategicznym punkcie przy skrzyżowaniu ulic Brzeźnickiej i Krakowskiej. Wjazd na nią jest zarówno z jednej, jak i drugiej ulicy. Wyjazd natomiast tylko na ulicę Krakowską i jest on znacznie utrudniony z powodu wzmożonego ruchu na wspomnianych ulicach i sygnalizacji świetlnej. Sama stacja jest zadbana, czysta, widać, że pracownicy dbają o porządek. Po wjechaniu na jej teren i zaparkowaniu przy dystrybutorze gazu, zgasiłam auto i czekałam na pracownika. Niestety nie doczekałam się i musiałam poprosić o zatankowanie gazu pracownika na sklepie. Podczas gdy moje auto było tankowane ja czekałam w sklepie. Dwie pracownice rozmawiały w mojej obecności na tematy prywatne nie zważając na mnie. Sama musiałam jedną z nich poinformować, że moje auto jest już zatankowane i wyrazić chęć zapłaty. Obsługa była szybka, pracownik niezaangażowany w swoją pracę, podszedł do mnie lekceważąco. Dodam, że jego wygląd był schludny a ubranie czyste. Na pytanie dotyczące nagród programu lojalnościowego, pracownik odesłał mnie do katalogu lub strony internetowej. Sam od siebie nic nie powiedział, odniosłam wrażenie,że nie zna aktualnych nagród. Reszta wydana poprawnie, jednak karty PAYBACK pracownik nie poprosił, musiałam sama upomnieć się o punkty. Na koniec obsługi nie doczekałam się "do widzenia", jedynie "dziękuję". Czas obsługi krótki, na sklepie nie było innych klientów.Ceny paliw wygórowane, znacznie wyższe niż na innych okolicznych stacjach, do ich jakości nie mogę się przyczepić. Na ogólną ocenę duży wpływ miało lekceważące podejście pracownika do klienta.