Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Dzwoniąc w sprawie Internetu na infolinię Orange, trzeba przygotować się na bardzo długie czekanie i uzbroić się w cierpliwość, aby połączyć się z konsultantem. Sama rozmowa z konsultantem przebiegła w jakiejś dziwnej atmosferze. Chciałem dowiedzieć się, czy umowa została rozwiązana. Jednak zanim to wytłumaczyłem, konsultant kazał odłączyć zasilanie urządzenia, a gdy próbowałem powiedzieć o swoim pytaniu, to z lekko podniesionym głosem nakazał wyłączyć urządzenie z prądu! Dopiero gdy przeszedłem procedurę sprawdzania urządzenia, mogłem dokończyć myśl i poinformować, że zostało wysłane wypowiedzenie umowy. Wtedy konsultant potwierdził, że umowa na usługę jest rozwiązywana, a sama usługa zawieszona.