Opinia użytkownika: Ewa_737
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Przedmiotem mojego zakupu były trampki, materiał: tekstylia - cena 79,90, niezbyt adekwatna jak na ten typ obuwia, ale skusił mnie kolor. Sklep H&M w Plejadzie jest ogromny, więc nie liczyłam nawet na to, że usłyszę od personelu powitanie. Ekspozycja w witrynach piękna, kusi do robienia zakupów wakacyjnych: bikini, pareo, lekkie, przewiewne materiały. Nie zostałam skuszona jednak ekspozycją - wcześniej już widziałam te buty w tym sklepie i wróciłam po nie. W sklepie w tym czasie było nie więcej jak 6 klientów - nieomal martwy czas. Rzuciłam okiem na porządek w sklepie - nic niepojącego nie zarejestrowałam: żadnych ciuchów na podłodze, żadnych kłaków, lustra czyste. Jedyne, co mogę zarzucić temu sklepowi, to zbyt mała odległość półek od siebie - w niektórych miejscach trudno jest przejść. Np. przy stoiskach końcowych, z obuwiem i przeceną. Nie widziałam osoby, która mogłaby doradzić klientowi. W zasięgu wzroku były tylko osoby przy kasie ogólnej i na stoisku z bielizną. Zostałam obsłużona szybko i bez problemowo. Przede mną w kolejce była tylko jedna osoba. Czekałam ok. 3 minut. Zdziwiona była jednak podejściem "taśmowym" osoby mnie obsługującej. Młoda dziewczyna, włosy spięte, pasemka. Dzień dobry, propozycja zakupu produktów promocyjnych, do widzenia, a to wszystko jednym tonem, zero uśmiechu. Obsługa nie zachęca do zakupów. W tym sklepie jest to tylko asortyment.