Opinia użytkownika: Aleksandra_1061
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu poprzedzającym moją obserwacje odbyłam wizytę w salonie Orange w celu przedłużenia mojej umowy. Został mi przedstawiona oferta nad którą się zastanowiłam i chciałam następnego dnia podpisać. Następnego dnia wybrałam się do salonu, gdy weszłam okazało się że na 3 dostępne stanowiska otwarte jest tylko jedno, przy którym jest ktoś obsługiwany, i kolejna osoba oczekująca. Doradca poznał mnie z poprzedniej wizyty i spytał czy mogę poczekać ok 30 min. Zgodziłam się, wyszłam na zakupy i wróciłam po ok. pół godziny. Okazało się że kolejka wcale się nie zmniejszyła, doradca przeprosił i powiedział, że za około 10 min będzie mógł mnie obsłużyć. Czekałam 10 minut, 20, 30 aż czas mojego oczekiwania wydłużył się do 40 min. W między czasie ludzie wchodzili, stawali w kolejkę za mną, większość rezygnowała, odchodziła, po ok 15 minutach. W moim odczuciu organizacja pracy w tym salonie poległa na całej linii. Doradca okazał się niesłowny i niezorganizowany. Jeśli komuś się spieszy, nie polecam tego salonu.