Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dworzec Centralny w Warszawie
Treść opinii: Dworzec przed EURO2012 nabrał uroku, nie ma już nękającego zapachu kebabów, ani bezdomnych koczujących na poczekalni (w tym wypadku problem może nie do końca rozwiązano bo w dalszym ciągu kręcą się gdzieś naokoło dworca). Jako weteran korzystania z usług PKP mogę więc śmiało powiedzieć: Jest lepiej! W dalszym ciągu pozostaje jednak kilka elementów do poprawy:- biletomaty - niby można zapłacić kartą, ale mojej ewidentnie nie chciało odczytać, mimo że próbowałam kilka razy, do tego tempo działania tej maszyny było straszne, jedna próba wyboru połączenia, zniżek i przewoźnika trwała ok. 10 minut (bez efektu pozytywnego), za długo jak na tego typu urządzenie- kasy - na hali głównej jak wiadomo zawsze są kolejki, pozostają więc kasy w podziemiach, tu czas oczekiwania jest zdecydowanie krótszy. Pamiętajmy jednak, że w tym miejscu nie możemy zapłacić kartą. W sumie nie rozumiem dlaczego, przy kosztach całego remontu tego dworca zakupienie kilku terminali nie byłoby już raczej tak wielkim wydatkiem.- obsługa - temat rzeka... Panie wiecznie niezadowolone, marudzące, oburzone jak można nie znać rozkładu pociągów na pamięć, do tego nieznające j. angielskiego (co zważywszy na zbliżające się EURO2012 może być już sporym problemem)Do rzeczy, które na pewno zmieniły się na plus doliczyć należy jeszcze szeroki asortyment barów i kawiarni w podziemiach, w końcu zamiast suchej bułki można zjeść zdrową kanapkę lub sałatkę.