Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: W dniu 30 maja br. została nadana dla mnie przesyłka, z podaniem adresu odbioru miejsca pracy, którą to dostarczono mi dzień później w godzinach popołudniowych. Przyznam, że wiedziałam, że przesyłka ma być dostarczona kurierem, ale nie znałam firmy, która ją dostarczy. Troszkę się zaniepokoiłam, bowiem nie miałam żadnej informacji telefonicznej z zapytaniem np. od kuriera, w jakich godzinach jest czynne, czy dam rady osobiście odebrać, a termin np. piątkowy dostarczenia zburzyłby poniekąd plany związane z zawartością przesyłki (w środku były ważne pisma) .W końcu kurier pojawiła się, poniekąd bez zapowiedzi, poproszono mnie, bym odebrała przesyłkę. Kurier poprosił o złożenie podpisu (specjalne urządzenie elektroniczne), nie otrzymuję potwierdzenia odbioru, oprócz złożenia podpisu nie wymaga ode mnie innych danych ani takowe nie są sprawdzone. Przesyłka listowa dokładnie zabezpieczona, opisana, firmowa koperta, przesyłka nie naruszona. Kurier uprzejmy, nie był ubrany w firmowe ubranie, nie miał plakietki. Usługa dostarczenia przebiegła prawidłowo. Chociaż porównując z konkurencją, powiem, że zabrakło mi informacji telefonicznej ze strony doręczyciela (telefon podany przy adresie) z zapytaniem w jakich godzinach jest czynne i czy jestem pod adresem odbioru. Po doręczeniu przesyłki postanowiłam zapoznać się ze stroną internetową tej firmy, zaglądając pod adres www.ups.com. Ocenie poddałam pierwsze wrażenie dotyczące informacji nadawania przesyłek indywidualnych. Graficznie strona wykonana składnie i ładnie. Ale odnaleźć zasady, cennik w przypadku nadawania małych przesyłek listowych od osób spersonalizowanych nie jest sztuką łatwą. System wymaga logowania, ciężko znaleźć podstawowe porównawcze informacje.