Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Obserwacja dotyczy działania strony internetowej pizzerii Tele Pizza. Czwartkowy wieczór, postanawiam zamówić pizzę, sprawdzam przez stronę internetową godziny otwarcia lokalu i dostawy. Zakładki na tyle czytelne, że łatwo wybrać miejscowość, lokal. Zdecydowanie korzystniej cenowo jest zamówić pizzę przez internet, dlatego wybieram tą opcję. Loguję się na swoje konto, widoczne ostatnie zamówienie, nie ma historii składanych zamówień, a szkoda bowiem byłoby to ułatwieniem. Zawsze wydawało mi się, że procedura złożenia zamówienia przez internet powinna być prosta, łatwa. W przypadku tej firmy, któryś raz z kolei przekonuję się, że tak niestety nie jest. Procedura uciążliwa, czasochłonna (trwa to około 20 minut, bowiem system albo prosi o wylogowanie i najpierw wybranie promocji - założenia konta od nowa albo po złożenia zamówienia okazuje się, że tej interesującej promocji nie da się uaktywnić, system jej nie widzi). Funkcjonalność strony pozostawia wiele do życzenia, gdyby nie przywiązanie do smaku i jakości pizzy z tego lokalu, dawno bym zrezygnowała z tych dostaw. Mail przysłany z numerem zamówienia ze strony firmy szybko, chociaż podany link nie pokazuje czasu rzeczywistego składanego zamówienia, informacje o przewidywanym czasie dostawy są poniekąd na wyrost, by się chyba nie denerwować i nie zrezygnować. Pizze otrzymałam po godzinie i 40 minutach. Uważam, że to stanowczo za długo. Lokal pizzerii, który odpowiada za składanie zamówień z mojej lokalizacji znajduje się w odległości 10 minut jazdy. Zamówienie otrzymane zgodne z moim wyborem. Jednak trzy otrzymane pizze o różnych smakach wypadałoby przynajmniej w jakiś sposób oznaczyć, która jest która. Paragonu nie otrzymałam (cena podana przez sprzedawcę zgadzała się z tą, która wysłana została do mnie mailem po złożeniu zamówienia), ulotek np. reklamy lokalu też nie. Pizza w miarę ciepła, smaczna - to jedyne, co jest pozytywne w tej firmie. Dodam, że firma ma dziwny zwyczaj, mimo nie wyrażenia zgody na przysyłanie ofert drogą sms, co jakiś czas dzwonią i usiłują prezentować ofertę, za każdym razem tłumaczą się, że telefon zostł podany w zamówieniu.