Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Allegro

Treść opinii: Mam konto na allegro od kilku lat i dość regularnie robię tam zakupy. Nie sprzedaję, więc opinia dotyczy tylko osoby kupującej. Plusy: duży wybór artykułów, duży wybór opcji (rodzaj, kolor, materiał, zastosowanie, cena, sposób dostawy...), zabezpieczenie transakcji. Ale zdarzyło i się kupić artykuł na Mikołajki i zależało mi na czasie, tymczasem Sprzedający nie dawał znaku życia. Kiedy zgłosiła sytuację "do Allegro", okazało się, że nie mogą nić zrobić, poza "interwencją mailową". To znaczy, że jeśli nie dostanę produktu, za który zapłaciłam - po interwencji otrzymam zwrot pieniędzy. Ale jeśli CHCĘ TEN PRODUKT SZYBKO, a Sprzedający olewa to nie jest tak prosto. Chociaż po tej interwencji Allegro, Sprzedający odezwał się i prezent doszedł - w Mikołajki, to jednak pozostało wspomnienie stresu, nerwów, rozczarowania. No ale dalej robię tam zakupy:-) Taniej, w miarę szybko, wygodnie (o każdej porze dnia i nocy):-)