Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: 8 maja 2012r. tankowałem paliwo na stacji Statoil przy ul. M.B. Fatimskiej w Tarnowie.Stacja usytuowana w dobrym miejscu, w pobliżu ruchliwej, wylotowej drogi w kierunku północnym. Czynnych jest na niej 8 stanowisk do tankowania paliwa i 1 do tankowania gazu. Jest też myjnia, odkurzacz i możliwość napompowania koła.Budynek z zewnątrz i w środku prezentował się korzystnie.W towarzyszącym stacji sklepie dostępne były podstawowe towary, typowe dla tego rodzaju lokalu i oczywiście bardzo drogie. Wewnątrz znajdował się 1 pracownik obsługujący kasę. Ubrany był w strój firmowy i miał przypięty identyfikator z imieniem Daniel. Kasjer ten nie był niestety zbyt dobrze przygotowany do obsługi klientów. Gdy na jego pytanie, czy zbieram punkty poinformowałem go, że karta kredytowa, którą mu podałem obsługuje także program lojalnościowy Premium Club (jest tak od kilku lat) był tym mocno zdziwiony. Następnie próbował naliczyć mi punkty za zakup paliwa, niestety bez powodzenia. Na zakończenie mnie pożegnał nie widząc żadnego powodu, by przeprosić lub w jakikolwiek sposób wytłumaczyć przyczynę nie naliczenia punktów.