Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MPK Wrocław
Treść opinii: Po pierwsze - nie sprawny biletomat na przystanku. I gdzie tu niby kupić bilet w pobliżu? po drugie - nic nie jechało dobre 30 minut. Ludzi tłum, każdy chodzi i się denerwuje. Autobusów miejsckih również nie było widać od drugiej strony. Nie wiadomo, co sie stało i najgorsze, ze nie ma w takiej sytuacji zadnej informacji. Jeśli we Wrocławiu jest jakaś awaria, to człowiek ma wyjętą co najmniej godzinę z życia. Miałam zakupiony bilet czasowy i po pierwsze - skończyła mi się wazność przez to czekanie,a po drugie nie zdażyłam załatwić spraw, bo pozyamykali mi punkty sprzedaży. Jestem wściekła, bo takie sytuacje, to standard we Wrocławiu. Korki, awarie, cuchnące siedzenia, powybijane szyby na nowych przystankach, porysowane szyby w tramwajach... jest coraz gorzej, a ceny biletów np.normalnych - wzrosły z 2,40 zł, na 3 zł. Przesada.