Opinia użytkownika: Hikaru
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj do salonu Orange znajdującego się w Galerii Krokus. Potrzebowałam odzyskać zgubiony kod PUK. Niestety dość długo musiałąm czekać na rozmowę z konsultantem (nie było dużej kolejki, ale z każdą osobą długo rozmawiali - może warto by na zmianę popołudniową przyjąć jeszcze jedną osobę?). W każdym razie czekałam z 10 minut. Tyle dobrze, że w salonie były pufy, na których można było sobie usiąść. Na szczęście kiedy już udało mi się dostać do konsultanta wszystko przebiegło sprawnie, a nawet - muszę przyznać, Pan z salonu mnie bardzo miło miło zaskoczył. Nie tylko udało mi się bez problemu odzyskać PUK (i tym samym dostać do telefonu), ale też Pan konsultant sam z siebie zaproponował mi rozwiązanie, które pozwoli mi zaoszczędzić ze 100zł na rok. Ja mam telefon na kartę, ale ponieważ nigdy nie wydzwaniam całych pieniędzy zawsze mi zostają jakieś środki. Jak się okazało można sobie przedłużyć termin "ważności" doładowania. Teraz już nie muszę kupować karty co 3 miesiące. Doładuję sobie dopiero jak skończą mi się środki na koncie. Jak dla mnie super rozwiązanie i bardzo się cieszę, że konsultant sam z siebie (nie pytany) mi je doradził. Szkoda tylko, że aby dowiedzieć się, że w ogóle istnieje taka możliwość musiałam iść do salonu.