Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy lokalnego biura obsługi UPC w Lublinie przy ulicy Tomasza Zana 43. Zacznę od tego, że już nawet z zaparkowanie przed budynkiem był problem, bo nie było żadnego miejsca parkingowego wydzielonego dla klientów UPC, a w tym rejonie jest wiele różnych firm i instytucji i z parkowaniem bywa tu ciężko. Kolejne nie dogodności to to, że trzeba było długo czekać na swoją kolejkę do obsłużenia. Jak przyszedłem do biura to w kolejce przede mną było trochę ponad 10 osób. Całe szczęście, że jest tam elektroniczny system kolejkowy, który pilnuje, żeby był ład i porządek. Kolejny minus to że było niewiele miejsc siedzących dla osób oczekujących w kolejce, a i nawet ci co stali to nie bardzo mieli miejsce się gdzie podziać i musieli stać przy wejściu utrudniając tym samym wyjście osobom obsłużonym, wejście kolejnym klientom, oraz zasłaniali automat do poboru numerka w kolejce. Kolejny zarzut to to, że przy tak dużym obłożeniu oczekującymi klientami działało tylko sześć z ośmiu stanowisk, a były chwile, że działały tylko trzy. Gdy wreszcie udało się i przyszła moja kolejka, to sama obsługa przebiegła szybko i sprawnie, bo moja sprawa była prosta i oczywista - zwrot sprzętu. Konsultantka była miła i uprzejma. Wszyscy pracownicy byli ubrani schludnie. Plusem jest to że dla klientów był dostępny dystrybutor z wodą, jednak jego umiejscowienie nie było zbyt najlepsze (przy jednym z stanowisk - nieco schowany za nie). W biurze panował ogólnie porządek i ład, choć nie na biurkach wszystkich konsultantów. Podłoga i witryny zewnętrze oraz szyby w drzwiach były czyste. Jednak nie polecam ten firmy z uwagi na drogie i niekonkurencyjną ofertę. Dużo lepsze promocje oferują inne sieci kablowe w Lublinie.