Opinia użytkownika: Mateusz_652
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Strefa wejścia do sklepu :-czysto, wysprzątane-kosz na śmieci pusty-wózki sklepowe czyste.Porządek na sklepie :- brudna podłoga przy stoisku owoce/warzywa.Towar na sklepie:-stoisko owoce/warzywa nie przebrane -przy dziale chemicznym stała paleta z towarem utrudniając dostęp do regału.- brak "cenówek" szczególnie na stołach/regałach z towarami promocyjnymi.- w stołach non-food panuje porządek- nie zaobserwowałem braku jakiegokolwiek towaru z asortymentu sklepu.Jakość obsługi- pracownik zaprowadził mnie i wskazał mi osobiście szukany przeze mnie towar ( cukier )- kasjerka nie zareagowała na bardzo długą kolejkę ( ok. 8 osób ), czynna tylko jedna kasa.- kasjerka przywitała mnie z uśmiechem słowami "Dzień Dobry", podała kwotę do zapłaty, resztę i paragon wydała do ręki.Podsumowanie: Największym mankamentem jaki udało mi się zaobserwować, jest bardzo długi czas oczekiwania w kolejce i nie otwarcie kolejnej kasy, mimo obecności innych pracowników na sali sprzedaży. Personel sprawia bardzo dobre wrażenie. Czystość sklepu jest na dobrym poziomie. Sklep był dobrze zatowarowany, jednak nie zawsze można było znaleźć cenę danego produktu. Na sklepie są czytniki cen, jednak uważam, że nad każdym towarem powinna znajdować się aktualna cenówka.