Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Tym razem potrzebowałam dowiedzieć się kilku ważnych dla mnie informacji. Od razu skierowałam swoje kroki w stronę obsługi – były tam cztery osoby, podeszłam do pierwszego wolnego stanowiska i powiedziałam, jaki jest cel mojej wizyty. Kobieta nie umiała mi pomóc, więc skierowała mnie do koleżanki. Druga osoba powiedziała, że ona się tym zajmuje, ale jest zajęta i skierowała mnie dalej. Do trzeciej osoby, która akurat była na kasie podeszłam bez kolejki. Kobieta w średnim wieku – sprawdziła wszystkie moje dokumenty i uzupełniła informacja o pozostałych. Udzielone informacje były bardzo fachowe i zrozumiałe. Poprosiła o nr. tel. aby w razie ewentualności mieć kontakt. Wygląd oddziału pozostawia wiele do życzenia – jest mało przestrzennie, wszystkie stanowiska odsłonięte, nieco ponuro.