Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Samsung
Treść opinii: Jeszcze do niedawna korzystałam z telefonu firmy Samsung Delphi. Przez ponad dwa lata byłam z niego bardzo zadowolona - nie zawieszał się, nie psuł. Jednak po upływie gwarancji w telefonie przestały działać podstawowe klawisze. Na początku "załapywały" po wciśnięciu ich kilka razy mocniej, ale często zdarzało się, że kiedy do kogoś dzwoniłam i ten ktoś nie odbierał nie mogłam zakończyć rozmowy i nieświadomie nagrywałam się na pocztę. Zdarzały się również sytuacje, kiedy ktoś do mnie dzwonił, a ja nie mogłam odebrać. W końcu telefon się rozładował i wyłączył - włączyć się go już nie dało. Kiedy zaniosłam go do serwisu powiedziano mi, że naprawa będzie kosztować 150 złotych i na tych kosztach może się nie skończyć...