Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Neckermann
Treść opinii: Biuro Podróży Neckermann w bielskim pasażu Tesco to bardzo schludne i nowoczesne pomieszczenie. Zajrzałem tam, by poprosić o ofertę związaną z rodzinntmi parkami rozrywki w Europie. W biurze nie było akurat nikogo. Jednoosobowa obsługa (mimo, że stanowisk jest więcej), a konkretnie pani w okulrach, nie bardzo wiedziała, czy biuro ma taką ofertę. Mnie wystarczyło kątem oka spojrzenie na nowy, letni katalog Necermanna leżący na głównym miejscu, by wiedzieć, że wśród oferty wymienionej na okładce tego katalogu, są też i parki rozrywki. Pani tego nie wiedziała i zaczęła grzebać po szafkach, gdzie są katalogi. W międzyczasie katalog Neckermanna wziąłem sobie sam. Ja zaś od pani otrzymałem duży, ciężki gruby katalog innej firmy, gdzie o parkach rozrywki była tylko jedna strona. No cóż, kompetencje zostały przerośnięte przez moje oczekiwania. Co więcej, nie zapytano mnie, czy jeszcze coś mnie interesuje i tym podobnie. Czułem się, jak intruz, który wszedł i w czymś tam przeszkodził, mimo braku klientów. Lokal biura podróży może i ciekawy, schludny, ładnie zaaranżowany, ale obsługa klienta fatalna!