Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Potrzebowałam zaświadczenia dotyczącego pobierania zasiłku rehabilitacyjnego. Zadzwoniłam więc do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Toruniu z pytaniem, jak długo będę czekać na wystawienie takiego zaświadczenia. Usłyszałam, że otrzymam je „od ręki”, tylko muszę przyjść do placówki. Wybrałam się więc do Oddziału w Toruniu. Stwierdziłam, że w godzinach popołudniowych nie powinno być już wielu interesantów. I nie pomyliłam się. Po wejściu do urzędu zauważyłam, że na krzesełkach przygotowanych dla oczekujących siedzi niewiele osób. Pobrałam bilet elektroniczny wg którego przede mną oczekiwała 1 osoba, a czas oczekiwania to 4 minuty. Jednak ledwie zdążyłam usiąść na krzesełku, usłyszałam wywoływany mój numer. Weszłam do pomieszczenia, zostałam miło powitana przez urzędnika. Gdy usłyszał, czego potrzebuję, musiałam uzupełnić druk dotyczący wnioskowanego zaświadczenia, a Pan mi je od razu wydrukował. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Po 5 min. wychodziłam już z ZUS-u z potrzebnym mi zaświadczeniem. Na fali opinii dotyczących nieudolnej pracy polskich urzędów stwierdziłam, że muszę podzielić się moją – jakże odmienną, ale mam nadzieję, że coraz częściej spotykaną – profesjonalną wizytą w przyjaznym urzędzie.