Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Smykoland
Treść opinii: Udałam się do Smykolandu w celu odbioru zamówionych dzień wcześniej akcesoriów do karmienia dziecka. Dzień wcześniej zostałam poinformowana, że towar będzie na mnie czekał dnia następnego i że mam czekać na telefon, jak towar będzie to pracownica miała do mnie zadzwonić. Ponieważ nie doczekałam się telefonu, a byłam w pobliżu postanowiłam odwiedzić sklep. Zaparkowałam samochód tuż przy wejściu. Parking dość zapchany, ale mi udało się znaleźć dogodne miejsce. zraz po wejściu udałam się do kasy i spostrzegłam panią, która obsługiwała mnie dzień wcześniej. Zaraz ją zapytałam o moje zamówienie. Pani przez chwilę myślała i kojarzyła mnie, w końcu powiedziała, że zaraz to sprawdzi. Po chwili znowu się pojawiła i poinformowała mnie, że zapomniała, że we środy kierowca nie dowozi im towaru, w związku z tym zamówiony przeze mnie towar będzie dopiero we czwartek. Zapytałam o której godzinie mogę podejść. Pani odpowiedziała, że trudno jej coś konkretnie powiedzieć, bo może to być przed jak i po południu. Bardzo mnie przepraszała za zaistniałą sytuację. Powiedziała, że na pewno zadzwoni jak towar się w sklepie pojawi.