Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Jakiś czas temu odwiedziłam sklep New Yorker w Złotych Tarasach. Wizualnie sklep sprawia bardzo dobre wrażenie, posiada również bogaty asortyment, który nie jest w bardzo wysokich cenach. Można natrafić na liczne promocje, np. ja będąc w sklepie zauważyłam śliczną sukienkę za jedynie 40 złotych, poszłam do przymierzalni, przymierzyłam i leżała jak ulał więc bardzo zadowolona udałam się do kasy. Kolejka jednak była długa i musiałam trochę poczekać na swoją kolej. Obsługa była miła więc bardzo zadowolona wróciłam do swojego domu, jednak kiedy wyjęłam w nim sukienkę miała oderwaną koronkę, czego nie zauważyłam zaraz po wyjściu ze sklepu. Z racji, że mieszkam daleko nie mogłam pojawić się zaraz na drugi dzień w tym sklepie, przyjechałam więc po dwóch tygodniach. Zaniosłam sukienkę, ale ekspedientka powiedziała, że reklamacji nie przyjmie, bo minęły już dwa tygodnie, a poza tym sukienka była przeceniona więc reklamacji ani zwrotów nie obejmuje. 40 zł straciłam, bo sukienka do tej pory leży w szafie i za bardzo nie wiem co mogę z nią zrobić, a do sklepu nie wrócę, choćby przez tą sytuację.