Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałam się do Leroy Merlin w celu zakupienia grilla. Sklep, znajdujący się w Bielsku - Białej przy drodze na Cieszyn wydawał mi się najodpowiedniejszy. W środku było czysto, towar przejrzyście wyeksponowany - przy wejściu znajdowały się aktualne gazetki, wszędzie było widać ceny, zauważalne były promocje związane ze zbliżającym się dniem dziecka.Udałam się do działu "Ogród", znajdującego się po lewej stronie od wejścia w celu nabycia wyżej wymienionego grilla. Na samym stoisku spędziłam około 25 minut z tego około 10 minut zajęło mi wybranie odpowiedniego sprzętu. Problemy zaczęły się w chwili, gdy chciałam dokupić reklamowany produkt w gazetce sklepu - narzędzia do grilla ze stali w promocyjnej cenie 24,99. Niestety nie mogłam odnaleźć tego asortymentu więc zaczęłam rozglądać się za obsługą. I tu rozpoczął się mój problem. Nikogo nie mogłam dostrzec. Gdy poprosiłam o pomoc sprzedawców, którzy mnie mijali [dwóch panów z wózkiem do towaru] usłyszałam, że muszę poczekać bo oni już kogoś obsługują. Zrozumiałam i nadal czekałam na obsługę. Nadal bezskutecznie. Przy dziale budowlanym zauważyłam 5 osób z obsługi, żywo dyskutujących. Jednak gdy chciałam skorzystać z ich pomocy usłyszałam 'że oni nie pracują na ogrodzie i muszę czekać, a oni po kogoś zadzwonią'. O pomoc prosiłam dwukrotnie. Byłam zdegustowana.ŻADEN z pracowników obsługi nie zainteresował się mną jako klientką. W drodze do kasy widziałam kolejne osoby z obsługi. Ze sklepu wyszłam niezadowolona, pomimo zakupu grilla - dobrze, że przy jego wyborze nie potrzebowałam pomocy.