Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Zacznę od tego, że był to mój pierwszy kontakt z infolinią Vectry i po tym co przeczytałam m.in również na tej stronie nie spodziewałam się rewelacji a tu WIELKIE zaskoczenie. Jestem Klientem tej firmy od niedawna, ale tak się stało, że przestał mi działać internet. Rozumiem, że awaria zdaża się każdemu dlatego nawet się bardzo nie zdenerwowałam, ale postanowiłąm to zgłosić. Po oczekiwaniu na połączenie (w porównaniu z moim poprzednim operatorem dość krótkim) dowiedziałam się że w mojej dzielnicy jest awaria, ale już próbują ją usunąć. Konsultant przeprosił mnie za te niedogodnosci i zapytal czy w czymś jeszcze może pomóc. O dziwo nie wmawiał mi, że nic się nie dzieje i że to na pewno moja wina (tak bywało w mojej poprzedniej firmie). Jełśi taka obsługa w Vectrze jest standardem a nie dobrym wyjątkiem to gratuluję. Naprawdę miło się myśłi o takiej firmie.