Opinia użytkownika: Garfield
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Niestety ekspres ciśnieniowy, który kupiłam rok wcześniej zaczął przeciekać przez co zniszczył drewniany blat w meblach kuchennych, postanowiłam oddać ekspres do reklamacji. Udałam się więc do sklepu, w którym zakupiłam ekspres. Sklep RtvEuroAgd zmienił swój wygląd, metamorfoza posłużyła dobremu samopoczuciu klienta w sklepie. Po otworzeniu drzwi do sklepu i próbie wniesienia olbrzymiej paczki z ekspresem od razu zostałam zauważona przez sprzedawcę, który dosłownie podbiegł do mnie oferując swoją pomoc w wniesieniu pudła do sklepu. Następnie sprzedawca poprosił swoją przełożoną o przyjęcie reklamacji. Kierowniczka sklepu bez najmniejszych problemów wypełniła formularz reklamacyjny, kiwając ze zrozumieniem głową, gdy tłumaczyłam dolegliwości ukochanego urządzenia. Reklamacja została przyjęta ekspresowo. W międzyczasie gdy czekałam na kierowniczkę podeszło do mnie 2 sprzedawców pytając się czy jestem obsługiwana i czy może mi w czymś pomóc.