Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Na infolinię zadzwoniłem z placówki banku, gdyż powiedziano mi, że tak szybciej rozwiążę swój problem. Rzeczywiście, najpierw automatyczna sekretarka poprosiła mnie o podanie numeru karty i kodu dostępu do obsługi telefonicznej, później wybrałem interesującą mnie kategorię, po czym telefon odebrał sympatyczny konsultant. Powiedziałem, że chcę obniżyć limit karty kredytowej, bo staram się o kredyt hipoteczny, i konsultant bez zadawania dodatkowych pytań przyjął mój wniosek, uprzedzając, że nowy limit może być przyznany w terminie do 4 dni, więc prosi mnie, bym nie przekroczył w tym czasie tej kwoty.Konsultant zapytał mnie jeszcze, czy mam jakieś pytania i spytałem, czy zmiana limitu nie ma wpływu na moje przywileje (bezpłatna karta do końca użytkowania). Dowiedziałem się, że wszystkie przywileje pozostają w niezmienionej formie. Konsultant nie proponował mi żadnych innych produktów i zakończył rozmowę bardzo uprzejmie. Dzięki temu w przyszłości chętnie załatwię ewentualne przyszłe bankowe sprawy właśnie przez telefon.