Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Do banku udałem się w celu obniżenia limitu na karcie kredytowej. Zaraz po wejściu zostałem uprzejmie i z uśmiechem powitany przez specjalnie do tego zadania wyznaczoną panią, która spytała też w jakim celu przychodzę. Po przedstawieniu problemu usłyszałem, że najszybciej będzie przez infolinię, ewentualnie u doradcy. Powiedziałem, że skoro jestem, to podejdę do doradcy.Doradca jednak w równie sympatyczny sposób poinformowała mnie, że najszybciej załatwię to dzwoniąc na infolinię z aparatu wewnątrz placówki. Wyjaśniła, że ona może przyjąć mój wniosek, ale i tak zostanie on przesłany do centrali, a przez telefon załatwię całą sprawę szybciej. Tak też uczyniłem.Obsługa w placówce była bardzo uprzejma i pomocna, placówka zaś czysta i sprawiała wrażenie przyjaznej. Od wejścia miałem poczucie, że jestem ważnym klientem, bo skupiono na mnie uwagę. Cieszę się, że jestem klientem tego banku i chętnie będę go polecał innym.