Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Udałam sie do salonu vision express z reklamacja okularów zakupionych w tym salonie nadłamaniu uległa jedna soczewka , poniewz mialam wykupiony pakiet ubezpieczenia wiec postanowiłam zpytac jak bedzie wygladała reklamacja lub skorzystanie z pakietu ubezpieczeniowego. Obsługiwała mnie pan niestety jako jedyna osoba nie posiadał identyfikatora wiec niewiem jak miała na imie.Pan poinformował mnie ze reklamacje moge złozyc i wtedy musze zostawic okulary na 14 dni w salonie, taki okres oczekiwania mnie nie satysfakcjonował wiec postanowałam skorzystac z pakietu ubezpieczeniowego niestety w salonie nie mieli na stanie takiej soczewki jak ja potrzebowałam wiec pan z obsługi zamówił soczewke juz na drugi dzien soczewka w salonie miałam doniesc okulary zostawic je na 2 godziny w tym czasie mieli wymienic uszkodzona soczewke. zapytałam pana o której mam przyniesc okulary odpowiedział ze godzina jest obojetna optyk czynny jest od 9-21. kolejnego dnia po pracy udałam sie z okularami do salonu i okazuje sie ze niema techika, który by mi wstawił soczewke w oprawy. I tutaj kolejny problem bo był to piatek salon jest czynny w sobote i niedziele ale technika w te dni niema. Wiec musiałam czekac kolejne dni az do poniedziałku by okulary zostały naprawione! Szkoda ze pan z obsługi udzielił mi błednej informacj gdy zapytałam dlaczego wprowadzili mnie w bład odpowiedzieli ze jest sezon urlopowy i dlatego niema technika.