Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Poszliśmy z mężem do Alior Banku założyć wspólne konto walutowe. Na stronie internetowej można to było zrobić ale dla każdego konta oddzielnie. Poza tym chcieliśmy, żeby pracownik odpowiedział nam na wszystkie nurtujące nas pytania. Wnętrze banku jest utrzymane w bordowo-białych kolorach, w nowoczesnym stylu. Wszystko jest lśniące, czyste, uporządkowane. Podeszliśmy do kobiety, która zawsze zajmowała się naszym kontem , ale akurat miała szkolenie przez telefon i nie mogła z nami porozmawiać, więc obsłużyła nas inna, rownież miła kobieta. Udzielała nam wyczerpujących informacji, nawet na najprościejsze pytania. Wytłumaczyła nam, że konto jest bezpłatne, nie musimy mieć nic na nim na początek, możemy je obsługiwać tak jak normalne konto, wytłumaczyła jakie jest oprocentowanie, na czym polega wymiana na polską walutę etc. Po usłyszeniu odpowiedzi na nurtujące nas kwestie założyliśmy z mężem wspólne konto.