Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Na początku maja postanowiłam zamknąć kredyt.Kiedy weszłam do placówki ucieszyłam się ponieważ na obsłudze klienta siedziało trzech pracowników a ja akurat trafiłam na pustą placówka,kiedy chciałam podejść do pierwszego stanowiska, siedzący tam Pan kazał mi poczekać, pozostała dwójka nagle zaczęła szukać czegoś w szufladach.Po krótkiej wymianie zdań między Panem a Panią, którzy siedzieli najbliżej wejścia wreszcie "ulitowała" się nade mną Pani, która zaprosiła mnie do swojego biurka.Niestety Pani okazała się osobą, która wie tylko jak wyliczyć kwotę na zamknięcie i na tym jej wiedza się kończyła.Na kolejne moje pytania odpowiadała stwierdzeniem, że musiałaby zadzwonić do Centrali bo dokładnie nie wie.Podsumowując strata czasu.