Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Wybrałem się do nowo otwartej placówki partnerskiej Banku PEKAO S.A. w celu dokonania wpłaty gotówkowej na swój rachunek bankowy. Placówka jest umiejscowiona przy ruchliwej ulicy w Siedlcach, przez którą przechodzi wiele ludzi, a mimo to przed placówką nie było śmieci i innych zanieczyszczeń. Po wejściu udałem się bezpośrednio w stronę kasy gdzie siedziała rozmawiająca przez telefon jedna pani. Wskazała mi pomieszczenie na przeciwko, abym się tam udał. Młody mężczyzna, zapytał "W czym mogę doradzić?". Na co odpowiedziałem, że chce dokonać wpłaty na własny rachunek. Zadałem również pytanie, czy taka wpłata wiążę się z jakimiś dodatkowymi opłatami, czy tak jak w normalnym oddziale zrobię to za darmo? Otrzymałem odpowiedź: że wpłata będzie bezpłatna i abym udał się do kasy i tam wpłacił pieniądze. Gdy wspomniana pani przestała rozmawiać przez telefon, przystąpiła do obsługi. Dałem jej dowód osobisty, jednak poinformowała mnie, że jako placówka partnerska nie mogą przyjmować wpłat na dowód i aby dokonać wpłaty jest potrzebna karta. Dlatego też wyciągnąłem swoją kartę płatniczą i przeciągnąłem ją przez terminal, wpisując numer PIN. Po kasjerce było widać jakieś dziwne zdenerwowanie i tremę z racji obsługi mojej osoby. Podczas wizyty zostało mi również zaproponowane przejście na Konto Mobilne, jednak po wysłuchaniu oferty - nie zdecydowałem się na nie, bo wiązałoby się to ze zmianą numeru rachunku bankowego oraz wyższymi opłatami niż mam przy obecnym koncie bankowym. W placówce panował porządek i cisza, na biurkach stały ulotki reklamowe oraz cukierki dla klientów.