Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Chyba się uparłem na ten sklep Tesco, bo już tyle razy zarzekałem, że tam nie wejdę, a jednak dzisiaj znowu tam zajrzałem. I choć czasem pomyślę, że może coś zmieniło się na lepsze, to ciągle jestem w wielkim błędzie. Czy firma Tesco czyta obserwacje na tym portalu? Bardzo wątpliwe, bo kierownictwo sklepu i obsługa tego Tesco najwyrażniej sobie nie radzi, licząc na to, że przecież klientów im nie brakuje! Nie są to jednak, niestety, zadowoleni klienci, bo wygląd sklepu, dostępność towaru, a i sama obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Ciągle niedopilnowane jest obejście i parking sklepowy. Za każdym razem jakieś papiery, stare paragony i niezliczone ilości niedopałków. Nie wiem, czy choć raz w tygodniu ktoś tu zamiata. W sklepie jest duszno. Nie pomogą otwarte drzwi, bo hala sprzedaży jest po prostu przegrzana. jest klimatyzacja, ale ona po prostu jest wyłączona! Zwykle, tak jak dziś, brakuje koszyków. Nie ma komu przełożyć ich z kas do wejścia. Bałgan panuje też na stojaku z ulotkami, a często aktualnej oferty po prostu nie ma. Towar jest w miarę dobrze poukładany, ale często są tutaj półki z pustymi dziurami. Bardzo słabo jest zaopatrzone stoisko z wędlinami. Wybór bardzo, bardzo ograniczony. Najgorzej prezentuje się ostatnia alejka, tuż przy alkoholach, gdzie w koszach jest prawdziwy misz - masz. Nikt nad tym nie panuje. Tam znaleźć artykuł z ceną, to prawdziwy cud! Kolejki do kas sa, bo kasy są otwierdzane według widzimi się, tylko nie wiadomo, kto o tym decyduje. A obsługa, pewnie zmęczona pracą za grosze, bo coraz mniej kulturalna i miła. Jeśli chodzi o mnie, to na pewno robię ti zakupy w ostateczności.