Opinia użytkownika: Małgorzata_1623
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Czekałam na przesyłkę kurierską. Ponieważ pracuję do godziny 18 kurier nie zastał mnie w domu. W skrzynce na listy znalazłam dwa awiza z nr telefonu i informacją od kuriera. Natychmiast oddzwoniłam – kurier poinformował mnie, że dokonał już zwrotu i mam dzwonić do centrali. Udało mi się ustalić z dyspozytorem, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia. Kurier zadzwonił, że jest w okolicy. Umówiłam się z nim na ulicy powiedział „za 4 minuty będę”. Czekając dłuższą chwilę zadzwoniłam, na pytanie gdzie jest niegrzecznie odpowiedział, że to nie jest Nowy York, a ja mam wypatrywać samochodu. Kiedy dotarł na miejsce (trwało to nie 4 a 20 minut) z potulną miną zapytał czy jestem mocno zła. Do niedawna wydawało mi się, że to kurier ma dotrzeć do klienta a nie na odwrót. Na pewno nie skorzystam z usług tego kuriera.