Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed wybraniem się na zakupy warto poznać aktualne promocje. Strona Lidla aż od nich kipi - po wejściu na stronę główną widzimy mnóstwo kolorów, zdjęć i cen, sprawiających na pierwszy rzut oka wrażenie bałaganu. To, co denerwuje mnie najbardziej, to reklama głosowa - nagle ktoś zaczyna mówić, słychać trąbki i muzyką, podskakuję przestraszony, szukam źródła tego dźwięku, wyłączam go, lecz przy każdym powrocie na stronę główną reklama automatycznie się uruchamia.Promocje podzielone są kategoriami oraz w zależności od daty obowiązywania. Największe obniżki wyeksponowane są w centrum strony. Są też odnośniki do nagród, które Lidl otrzymał oraz na samym dole coś, co bardzo często mnie interesuje na stronach marketów: "Znajdź sklep". Zdziwiłem się bardzo, że Lidl zamieścił na stronie gazetkę handlową, która wchodzi w życie za klika dni - odnośnika do gazetki aktualnej nie znalazłem. Na szczęście subskrybuję Newsletter Lidla, więc znalazłem link do gazetki, ale przeciętny użytkownik jest skazany na przeglądanie aktualnych promocji bezpośrednio na stronie.Ogólnie strona jest lekka, szybko się ładuje i ułatwia planowanie zakupów.