Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: KRECIK
Treść opinii: Weszłam do sklepu Krecik na ulicy Św. Marcin by kupić bilet na tramwaj. To sklep spozywczy, ale wg napisu na witrynie sprzedają tam również bilety. Pomieszczenie było czyste, wypełnione towarem. Przy kasie stały 3 pracownice i coś tam nabijały na kasy, prowadziły przy tym dość ożywioną rozmowę. Stanęłam przed nimi, przy ladzie. Brak reakcji. Stoję dalej – nic. W końcu powiedziałam, że poproszę bilet – w odpowiedzi usłyszalam: tak, już daję. I nic. Po chwili inna pracownica pyta: co pani chciała? Ponownie proszę o bilet, tym razem go otrzymałam. Pracownica wręczyła mi go bez słowa, nie pożegnała mnie. Rozumiem, że może się zdarzyć jakiś problem z kasą fiskalną, który wymaga wspolpracy wszystkich pracownic, ale nie powinno to zwalniac z zainteresowania klientami. Czekając przyjrzałam się cenom produktów umieszczonych w poblizu kasy – wydaly mi się dosc wysokie.