Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W gazetce promocyjnej Lidla zauważyłam elektryczny rozdrabniacz za 49zł, cena wydała mi się atrakcyjna, uznałam więc, że warto go obejrzeć, a jeśli będzie w porządku to kupić. Przed sklepem było czysto, panował tam porządek. Na parkingu widać było nieco więcej samochodów niż zazwyczaj o tej porze, ale nic dziwnego – wszak święta za pasem. Przy wejściu na sali sprzedaży znajdowały się kwiaty doniczkowe i jakieś krzewy ogrodowe, ale w cenach mało przystępnych. W pierwszej kolejności udałam się do koszy z towarami przemysłowymi w celu znalezienia rozdrabniacza, co w efekcie zakończyło się jego zakupem. W sklepie ogólnie można by nieco popracować nad porządkiem – nie było źle, ale idealnie też nie. Ilość otwartych kas była dostosowana do ruchu w sklepie, bo nie było długich kolejek, średnio po około 3-4 osoby do kasy. Obsługa szła dość szybko. Kasjerka była uprzejma, swoją pracę wykonała sprawnie i bezbłędnie, podziękowała mi za zakupy. Wizytę uznaję za udaną.