Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podjechałam na stację zatankować. Teren zewnętrzny stacji był czysty, uporządkowany. Widać było ruch, większość dystrybutorów była zajęta, tylko 2 były wolne. Do myjni kolejka, stanowiska z odkurzaczami były zajęte – widać, że przyszła wiosna i wszyscy zabrali się za doprowadzenie aut do porządku po zimie. Podjechałam pod wolny dystrybutor, dostępne były jednorazowe rękawiczki, papier, szczotka do mycia szyb. Nalałam benzyny do baku (cena wysoka, jak wszędzie niestety) i weszłam do środka by zapłacić. Obsługiwały 2 osoby, przede mną w kolejce był tylko 1 klient, więc spodziewałam się, ze wszystko pójdzie błyskawicznie, niestety myliłam się. Jedna pracownica była zajęta obsługą baru, robiła kawę, zapiekanki, a druga miała jakiś problem z fakturą, więc kolejka nic się nie posuwała. Po paru minutach za mną ustawiły się kolejne 4 osoby. Gdyby taka sytuacja miała miejsce w sklepie, to po prostu bym zrezygnowała z zakupów i wyszła, ale skoro już nalałam paliwa, to nie miałam wyjścia i musiałam czekać. Zdecydowanie za mało pracowników było na zmianie. Pracownica, która mnie obsługiwała sprawiała wrażenie zmęczonej.